Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2012 18:50 - Конвекторна печка TESY CN-201ZF ?
Автор: ashli78 Категория: Други   
Прочетен: 8623 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.02.2012 20:08


Споделям моето разочарование и горчив опит,за да мога по този начин да предупредя повече хора да бъдат по-внимателни(доколкото е възможно) при избора на конвекторните печки на TESY в случая CN-201ZF от който модел се реших да закупя с препоръката на приятел в началото на ноември 2011  от което последва разбиването на нервите ми  и загубих  търпимостта към всичко фалшиво предлагано на крайния потребител с помпозни и сладникаво примамващи реклами.

 Какво се случи? Ами най-нормалното, което сполетява голяма част от живеещите на тази географска ширина-уредът се повреди и по-нататъшното развитие на ситуацията е ясно: посещение на магазина,от където е закупена печката(в случая Практис-Хасково)където първо ме бяха уверили,че когато се появи проблем ще мога да сменя уреда с друг,но впоследствие започнаха да ми обясняват,че няма такава практика...но в крайна сметка го смениха и ми дадоха бомба със закъснител!  След като се прибрах и реших да вкл."новата"печка последва Ярка светлина идваща от запалилите се реотани,които светнаха като мълния, разнесе се пушек и свистене! Най-интригуващото е че това може да се случи,когато човек не е наблизо и да стане пожар,защото това си беше РЕАЛНА ПРЕДПОСТАВКА ЗА ЗАПАЛВАНЕ на къщата!

 Започна досадното и мъчително звънене на посочените телефони включая и ГОРЕЩ ТЕЛЕФОН ЗА РЕКЛАМАЦИИ,като на номера на сервиза в ХС не отг.никой,а е редно да се знае и да е посочено някъде ,кога точно някой ще отг.на посочения тел.; на Горещия тел.отговори нагъл мъжки глас,сякаш аз СЪМ ВИНОВНА,че съм попаднала на две повредили се една след друга печки(втората от които беше истинско бедствие).В крайна сметка се свързах със "заветния сервиз",където ми отговори нагло и агресивно женско тонче. Е, дойде момента, в който тръгнах да нося конвекторчето търсейки посочения адрес на сервиза, който пък се оказа,че не е актуален!:-((((((((((Отново обаждане и трошене на стотинки докато разбера, че е променен(макар,че в Практис  твърдо ме увещаваха от тук нататък да ходя в сервиза-не,че имам нещо против- като дебело подчертаха и невалидния адрес)стигнах най-после и до гаражчето,в което се помещава въпросният Оторизиран сервиз,където един господинчо ме посреща с  маниер като, че се срещаме в селската кръчма и ще бистрим политика и когато започвам да обяснявам цялата абсурдна ситуация каква е, той ми казва"Ами решението си е ваше!Като не  искате да купувате повече уреди на теси,ваша си работа!!!Аз какво да направя? "???!!!!!!!

И аз питам: нормално ли е една фирма претендираща за качество на продуктите си да толерира подобно нехайно и неуважително отношение към клиента(имам и др. уреди като бойлер напр.който горещо се моля да не вземе да гръмне и да потроши етажа на блока)когато очевидно има грешка не по вина на гореспоменатия (клиент)?

 И също се питам как не се намери един сред всички с които ми се наложи да говоря, който да каже поне"СЪЖАЛЯВАМ ЗА ПРИЧИНЕНОТО НЕУДОБСТВО и СТРЕС!"!!!!!!????????




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ashli78
Категория: Други
Прочетен: 36649
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930