Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2012 19:59 - PENNY-възмущение от "добро обслужване???????????"
Автор: ashli78 Категория: Други   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
1



Ето това и написах като възмутително писмо до централния офис на Пени:
"Здравейте,

пиша Ви,за да изразя своето недоволство и възмущение от неподходящото и неуважително отношение на някои от служителите в Penny-Хасково.Считам,че беше нарушено личното ми достойнство с "молбата"да бъде проверена дамската ми чанта и тази на майка ми след като вече напускахме магазина!!!???Никога досега не ми се е случвало подобно нещо!Пазарувала съм и пазарувам в най-различни вериги от магазини като Фантастико,Кауфланд,ДМ и прочее,където спокойно съм разглеждала асортимента без да имам притесненията,че ще бъда заподозряна в кражба!Още повече,че във всички от горепосочените места за пазаруване е всеизвестно,че има камери за наблюдение и персонал,който наблюдава клиентите!Меко казано съм бясна от наглата претенция на една от служителките да ми наднича в чантата!Може би трябваше да си сваля и дънките та да може да провери дали съм скрила някоя бутилка вино там!При зададения от мен въпрос "нали има камери"ми беше отговорено,че принципно има такова нареждане и че имало и надпис за което!Много съжалявам,но първо надписът е твърде дребен, второ- много ми е любопитно колко от влизащите в магазина се спират да четат това надписче???Трето-с какво ОСНОВАНИЕ ще се проверяват чантите на майка ми и моята съответно,а на останалите пазаруващи НЕ!????Още по-изумително е че на майка ми (която има достатъчно ДОСТОЛЕПЕН И ИНТЕЛЕКТУАЛЕН вид)бе заявено,че хора облечени така добре!!!???(може би в Пени има и такова нареждане,да се влиза само с дрипаво облекло?!:-))))) били най-ПОДОЗРИТЕЛНИ!!!Все пак това е жена, която е посветила живота си на това да изучава и подготвя бъдещите поколения в качеството си на един от най-добрите преподаватели в региона (най-смешното бе ,че въпросната служителка не е наясно на кой континент се намира България и очевидно се бе объркала,че си има работа с някакви циганчета по повод казаното от мен,че все пак сме в Европа)и ако човекът отсреща е достатъчно далновиден и наблюдателен ще разбере,че най-малко трябва да се отнесе ПОЧТИТЕЛНО към такава персона!Очевидно тази служителка представляваща Вашата фирма не е добре запозната  с понятието”фейс контрол”!

След като изразихме бурното си недоволство от цялата тази абсурдна ситуация,се появи и управителката на магазина,която държа нагъл и надменен тон!И тъй като ми бе препоръчано да се обърна към Вас аз реших да последвам единственото разумно нещо,което можах да чуя от гореспоменатите ваши служители!

Искам да подчертая,че това бе Второто ми влизане в този магазин и ПОСЛЕДНОТО!!!Ако ще се проверява личния багаж на клиентите Ви то това трябва да бъде прилагано към всеки! И най-вече считам за нормално и етично влизащите в магазина да бъдат предупреждавани за това,че съществува възможността да се правят подобни проверки,защото със сигурност,ако бях разбрала това по-рано ние направо щяхме да си излезем от магазина без да направим и една покупка, тъй като този метод е изключително обиден,старомоден и отблъскващ!!! Искам да добавя и това,че БЕШЕ РЕДНО СЛЕД КАТО НИЩО НЕ БЕ НАМЕРЕНО В ЧАНТИТЕ НИ  ДА ПОЛУЧИМ ИЗВИНЕНИЕ ЗА СЪЗДАДЕНОТО НЕУДОБСТВО,разклатени нерви и вдигнато кръвно!!!!!!!!!!!!!!Очевидно на този тип хора не им се е случвало да срещат персони,които умеят да защитават личното си достойнство и да държат на него!

Безкрайно много съжаляваме,че въобще си изгубихме ценно време и енергия да влезем в Пени!

В заключение ще добавя,че разчитам на Вашето Адекватно отношение(в случай,че въобще държите на това да си създадете добро име) и реакция и че ще изпратя това писмо и до Комисията за защита на потребителя!"



Тагове:   обслужване,   мнение,   Penny,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ashli78
Категория: Други
Прочетен: 36651
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930